Rendszergazda állás a Delta csoportnál

Világszínvonalú informatikai technológiák professzionális hazai szaktudással és egyedülálló szolgáltatási háttérrel ötvözve: ezt kínálja a DELTA Csoport (www.delta.hu).

Az 1987-ben alapított cégcsoport több, mint 30 éve az ország vezető IT és irodatechnika megoldásszállítója.

Üzleti fejlődésüknek köszönhetően új kollégát keresnek rendszergazda pozícióba.

Feladatok:

  • ügyfeleknél használatos irodatechnikai eszközök javítása, karbantartása, tisztítása
  • munkaállomások teljeskörű (hardver-szoftver) felügyelete, karbantartása, hibák beazonosítása és azok elhárítása
  • hálózati aktív eszközök felügyelete, karbantartása, hibák beazonosítása és azok elhárításának megkezdése
  • segítségnyújtás a felhasználóknak (telefonon, táveléréssel vagy személyesen)
  • nyilvántartások (HW-SW leltár) vezetése

Elvárások:

  • vállalati infrastruktúra (teljes vagy részterület) üzemeltetésében szerzett tapasztalat
  • ticketing rendszer pontos használata
  • eredmény és probléma megoldási centrikusság
  • jó kommunikációs képesség valamint csapatjátékos attitűd
  • legalább középfokú informatikai végzettség
  • precíz, pontos munkavégzés
  • ügyfél központúság
  • saját autó használat költségtérítés ellenében

Amit kínálnak:

  • stabil nagyvállalati háttér
  • kellemes munkahelyi légkör
  • folyamatos szakmai kihívások

Munkavégzés helye: Szeged és vonzáskörzete

Pályakezdők, pályájuk elején járó és szenior szakemberek jelentkezését is várják!

A beküldött önéletrajzban jelölje meg fizetési igényét. A jelentkezéseket a következő e-mail címre várják: karrier@delta.hu